Výměna / Vrácení
V případě, že Vám zboží nevyhovuje, je možné jej do 14 dnů od doručení vrátit nebo vyměnit.*
Pro všechny objednávky od 2.10.2024 do 16.12.2024 platí možnost povánoční výměny zboží až do 15.1.2025. Více ZDE.
Na všechny produkty se vztahuje záruka 24 + 12 měsíců.
K vrácenému zboží nám prosím nezapomeňte vyplnit a přiložit vytištěný formulář odstoupení / výměny. Ke stažení ve formátu Word nebo PDF. Pokud nemáte tiskárnu, tak stačí jednoduše na lístek napsat vlastními slovy např.: "Odstupuji od kupní smlouvy u objednávky číslo XXXXXXX v zákonné lhůtě, peníze prosím vraťte na účet XXXXXXX / XXXX". Nezapomeňte prosíme vždy uvést číslo objednávky, abychom si ji po obdržení zboží zpět mohli dohledat.
Postupy při výměně zboží popisujeme na stránce: VÝMĚNA
* Zásady, které je nutné dodržet při zkoušení zboží jsou ZDE.
Vrácení zboží je možné:
1/ Zasláním na adresu:
Zboží nám můžete zaslat na adresu níže. Zásilku doporučujeme zaslat jako doporučený dopis. Platíte pouze poplatek za doručení zásilky k nám na adresu. Lhůta vrácení je splněna okamžikem podání zásilky k přepravě (uchovejte si, prosíme, doklad o podání zásilky).
Finaj Czech s.r.o.
Spojenců 311
542 32 Úpice
Budeme rádi, pokud k této zásilce připojíte i krátký popis proč jste se rozhodli zboží vrátit – pomůže nám to do budoucna zlepšit naší nabídku. Samozřejmě ale důvod psát nemusíte. Také prosíme ke zboží připište číslo Vašeho bankovního účtu, kam chcete zaslat zpět peníze.
Abychom mohli po obdržení zásilky dohledat od koho přichází, prosíme uvádějte pokud možno vždy číslo Vaší objednávky. Do emailové adresy příjemce zadejte prosíme email info@iveronika.cz. Děkujeme.
Prosíme uchovejte si podací lístek či číslo zásilky, pro řešení případných nesrovnalostí.
2/ Prostřednictvím Zásilkovny:
Na pobočce https://www.zasilkovna.cz/pobocky, která má zavedenou službu reklamační asistent (99% kamenných poboček) stačí předat zabalenou zásilku a oznámit nebo předat kód našeho eshopu:
901 04 904
Doporučujeme toto číslo předem napsat přímo na baliček např. lihovou fixou.
Obsluha pak vytiskne štítek pro vrácení, nalepí ho na zásilku a předá potvrzení o převzetí zásilky. Za 5 - 10 pracovních dní obdržíme zásilku zpět (dle rychlosti Zásilkovny - u vratek je mnohem nižší než při doručování, která je obvykle do 2. dne).
Štítek pro vrácení zboží si nově můžete také vygenerovat svépomocí zde. Stačí vyplnit číslo zásilky, kterou jste původně zboží obdrželi. Jedná se o číslo od Zásilkovny ve formátu Z xxx xxxx xxx. Pokud si nejste jistí, doporučujeme nahlásit na Zásilkovně jednoduše kód 901 04 904 dle postupu výše.
Vratky po obdržení řešíme zpravidla do týdne, nejpozději do 14 dnů. Celkově tedy včetně doby doručení balíčku zpět počítejte prosíme s dobou cca 2-3 týdny na vyřízení. Za tuto službu na druhou stranu však nic neplatíte. Lhůta 14 dní pro vrácení zboží je v tomto případě splněna v okamžiku odevzdání zásilky. Prosíme nechte si potvrdit přijetí zásilky od Zásilkovny pro případ nutnosti dohledání či reklamace.
Pro tento způsob vrácení nelze k odeslání využít Z-box.
Přiložte nám prosím vyplněný formulář (ke stažení výše) nebo je možné napsat požadavek na výměnu (dle pravidel na stránce VÝMĚNA) či vrácení peněz vlastními slovy na lístek přiložený k balíčku.
Abychom mohli po obdržení zásilky dohledat od koho přichází, prosíme uvádějte pokud možno vždy číslo Vaší objednávky a v případě vrácení peněz číslo účtu kam chcete vrátit peníze či případný přeplatek. Číslo účtu doporučujeme uvádět i u výměny velikosti pro případ, kdy nebude požadovaná velikost k dispozici a bude potřeba vrátit peníze.
Štítek pro zásilkovnu Vám na požádání můžeme také poslat emailem. Stačí nám napsat na info@iveronika.cz.
-----------